BABY BUMP || GENDER REVEAL PARTY !


Spannend! 4 september hadden wij de 20-weken echo en daar zouden ze kunnen zien of we een jongen of een meisje krijgen. Toevallig was ik diezelfde week jarig en wilde ik dat toch al vieren met een lunch. Waarom dan niet meteen een gender-reveal feestje?

Roel en ik wilde het moment wel eerst samen delen. Tijdens de 20-weken echo vroegen we of de echoscopiste niets over het geslacht wilde zeggen, maar het voor ons op wilde schrijven. Achteraf ben ik daar heel blij mee! We kregen namelijk niet alleen maar goed nieuws...

De echoscopiste merkte op dat ik weinig vruchtwater had en stuurde ons door naar het ziekenhuis omdat ze mogelijk een hartafwijking had gezien. Onze wereld stortte even in, ik heb de hele middag gehuild. Later die dag werd ik echter al gebeld door de verloskundige met de boodschap dat ze zich geen grote zorgen maakte. Dat stelde me wel wat gerust. Een week later in het ziekenhuis werd het hele onderzoek opnieuw uitgevoerd en bleek er niets aan de hand. Ons kindje is helemaal gezond! Wat een opluchting!
Op vrijdag, na de echo, heb ik de envelop afgegeven bij Ten to Three Bakery en op zaterdag mag ik ze ophalen. De schrik is dan al wat gezakt. De cupcakes branden in mijn tas, ik wil het zo graag weten! De roze sprinkles lijken het geslacht al te verraden, maar dat is hoe de vanille-cupcakes er altijd uit ziet en zegt dus niets. Het gaat om de inhoud!
Roel zet snel thee en we schuiven aan tafel. Tegelijkertijd snijden we onze cupcake doormidden. ROZE! We krijgen een dochter! 

En alsof ze me even wil laten weten dat alles goed komt, voel ik mijn meisje die middag voor het eerst schoppen!



Poeh! Moeilijk hoor, een week mijn mond houden tegen mijn ouders en mijn vriendinnen!



Zondag was het eindelijk zover! Ik had zelf een soort piñata gemaakt, vol confetti en ballonnen. Ik was alleen de lijm vergeten, dus ik heb alles met plakband beplakt, haha!
Onder vrienden en familie gaat de voorspelling redelijk gelijk op. Zelf heb ik vanaf het begin al heel sterk het gevoel dat het een meisje is!



En dan de onthulling...... Woohooo, roze confetti, roze ballonnen! It's a girl, en iedereen mag het weten! ♥
Beetje jammer dat mijn oranje rok er zo bij vloekt!


Wat losse fotootjes van de dag. De camera heeft de hele middag op tafel gestaan, maar ik vergeet tegenwoordig zo vaak foto's te maken... Vergeetachtig zijn is ook een zwangerschapskwaal, toch?!


En om het te vieren uiteraard roze chocolaatjes en taartjes!

Het is dat ik toevallig jarig was, ik weet niet of ik anders zou kiezen voor een gender-reveal feest. Het voelt toch nog iets té Amerikaans. Aan de andere kant, iedere reden voor een feestje is een goede reden! En voor nu was het zeker bijzonder om het op deze manier te delen met alle lieve mensen om ons heen!
Q: Zou jij kiezen voor een gender-reveal feest?

Populaire posts